1396-11-15 05:02
542
0
49971
گزارش

مجتمع توانبخشی جانبازان گلستان در انتظار افتتاح/ بهره‎برداری پروژه 10 ساله معطل تجهیزات

مجتمع فرهنگی و توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان گلستان که از حدود 10 سال پیش کلنگ‎زنی شد حالا پس از گذشت سال‎ها چشم‎انتظاری تکمیل شده و برای افتتاح و بهره‎برداری نیازمند 5 میلیارد تومان تجهیزات است.

به گزارش گلستان ما، یکی از پروژه‎هایی که قرار بود در دهه فجر امسال پس از سال‎ها وعده و انتظار به بهره‎برداری برسد مجتمع فرهنگی و توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان گلستان بود حالا این پروژه پس از گذشت سال‎ها چشم‎انتظاری تکمیل شده و برای افتتاح و بهره‎برداری نیازمند 5 میلیارد تومان تجهیزات است.

جانبازان «شیمیایی»- «اعصاب و روان»- «جسمی حرکتی» استان گلستان سال‌هاست که به افتتاح این پروژه چشم امید دوخته‎اند تا این مجتمع در سایه تدبیر مسوولان به فرجام برسد، پروژه‎‎ای که می‎تواند کمی از آلام این قشر بکاهد و تسکینی برای دردهایشان باشد.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در خصوص ساخت و راه‎اندازی مجتمع توانبخشی جانبازان در روستای توشنگرگان به خبرنگار فارس در گرگان گفت: ساخت این مجتمع به اتمام رسیده و قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، اما پروژه هنوز به طور کامل تجهیز نیست.

علی‎اصغر فاضلی از افتتاح مجتمع توانبخشی جانبازان همزمان با آغاز هفته شهید در روز 22 اسفند خبر داد و اظهار کرد: نظر استاندار گلستان این بود که این پروژه در دهه فجر افتتاح شود، اما هنوز مشکلاتی دارد، ما معتقدیم افتتاح پروژه فقط به تکمیل ساختمان نیست و باید تجهیز شود.

وی با بیان اینکه برای تجهیز پروژه؛ نامه‎ای با امضای استاندار به رئیس بنیاد شهید کشور ارسال شده است، گفت: مجتمع توانبخشی شیراز با اتاق‎های خالی افتتاح شد اما تجهیز یکسال طول کشید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: این پروژه نیازمند حدود 4 میلیارد تومان الی 5 میلیارد تومان تجهیز است، که هزینه‎های آن از مرکز تامین می‎شو‎د، مجوز این موضوع را از دانشگاه علوم پزشکی می‎گیریم، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، امداد آمبولانس جزو خدمات این مجتمع است.

فاضلی با اشاره به بلاتکلیفی 10 ساله این پروژه بیان کرد: مجتمع توانبخشی گلستان سه سال به خاطر عدم انشعاب آشامیدنی و مدتی هم برای برق معطل مانده بود.

وی با بیان اینکه این مجتمع در پنج طبقه و یک طبقه نیز به عنوان زیرزمین ساخته شده است، گفت: این پروژه دارای امکاناتی نظیر استخر، استخر ویلچری، فیزیوتراپی، جکوزی و بخش اداری است./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.